Děkanka je jedním slovem legendární. Je to nejstarší žijící prodejna Kytary.cz a nejen pro pražské hudebníky má své nezastupitelné místo. Děkanka je nefalšovaný ráj pro všechny kytaristy, basáky, ale i pro DJs. Při pohledu na ty stovky nástrojů zažijete hudební blaho. Specialitou prodejny je butiková místnost s nástroji pro ty největší fajnšmekry. Děkance šéfuje vždy dobře naladěný kytarista Kuba.

Modřanská prodejna je přímo napojená na centrální sklad. Díky tomu zde můžete vybírat a zkoušet tisíce nástrojů, které vám během chvíle přineseme. I zde ale máme plnohodnotný showroom a krom kytar a klávesových nástrojů zde můžete vybírat i zvukovou techniku a bicí. Také modřanské prodejně šéfuje vždy dobře naladěný kytarista Kuba.

V Brně je naše nejmladší prodejna, kterou jsme otevřeli v roce 2011. Krom nástrojů ze všech sekcí zde na plně vybaveném pódiu můžete testovat i zvukovou techniku. Brněnský kolektiv prodavačů sklízí ovace fanoušků nejen na pódiích (jsou to samí hudebníci), ale i v práci, protože ji vykonávají prostě skvěle. Brněnskému týmu vládne kapelník Miloš, který zpívá v několika skupinách.

O fanoušky je důležité neustále pečovat. Proto máme k dispozici kolegy z oddělení péče o zákazníky, kteří vědí vše o našem hudebním sortimentu. A když už to náhodou nevědí, tak to zjistí. A když to nezjistí, tak na to prostě přijdou. A kdyby na to náhodou nepřišli, mají za sebou tým produktových manažerů, se kterými mohou cokoliv diskutovat. Všichni naši kolegové z péče o zákazníky jsou hudebníci. A šéfuje jim Jarda – bývalý DJ a milovník elektronické hudby.

Hudba vyžaduje perfektní sepětí hudebníka a jeho nástroje. Pokud hudební nástroj nesplní představy zákazníka, je tu reklamační oddělení, které se postará o vrácení peněz nebo výměnu zboží. V našem centrálním servisu v pražských Modřanech navíc zachraňujeme všechny možné nástroje, aparatury i zvukovou techniku. Moc dobře víme, že ve zkušebně, na pódiu nebo v kapelní dodávce se s nástrojem může stát cokoliv. Proto nabízíme pozáruční opravy všem hudebníkům bez rozdílu věku, pohlaví, politické orientace, ale hlavně nehledíme na to, kde svůj nástroj koupili. Tomuto oddělení šéfuje dobře naladěný Kuba.

Logistické centrum v pražských Modřanech má stejnou roli jako bubeník. Bez něj by totiž nefungovalo vůbec nic. Díky důmyslným a rytmicky přesným procesům odcházejí vaše objednávky včas a perfektně připravené. Našemu zodpovědnému týmu ve skladu šéfuje Zdeněk.

Nákupní oddělení je vlastně basák. Komunikuje s „bubeníkem“ skladem, aby se ujistil, že nové zboží přichází tak, jak má. Na druhou stranu ale jedná i s „frontmany“ výrobci, se kterými se vždy snaží domluvit chytlavé podmínky, díky kterým budou všichni spokojení. Nákupnímu oddělení šéfuje baskytaristka Hanička. Baskytaristka! Náhoda? Nemyslíme si.

Pokud chcete napsat hit, potřebujete znát trh, vkus posluchačů, být trochu vizionáři, mít talent a perfektně znát hudební scénu. Jako naši produktoví manažeři z obchodního oddělení, kteří vymýšlejí nové hity do svých sekcí a starají se o ty dosavadní. Díky obchodnímu oddělení najdete na Kytary.cz všechny ty skvělé nástroje za co nejlepší ceny. Obchodní ředitel je kytarista a jmenuje se Jirka.

Díky velkoobchodu jsou značky, za kterými 100% stojíme, k dispozici i jinde než na Kytary.cz. Toto oddělení totiž ví, že kvalitní hudební nástroje by měly být k dispozici všude, za což také bojuje v čele s charismatickou vedoucí Monikou.

Pořádek dělá přátele, což platí i na hudební scéně. O finanční pořádek se v Kytary.cz stará naše účetní oddělení, kterému vládne Víťa. Účtárna také bedlivě sleduje, jaké „hity“ aktuálně hýbou žebříčky Top 10 české byrokracie. Mainstreamovou scénu je totiž důležité sledovat i v tomto případě. Účtárnu trénuje vášnivý hráč stolního tenisu Víťa.

Kytary.cz jsou ryze českou kapelou, které se ale stále více daří pronikat do zahraničí. To je na českou scénu unikát. Honza a Vláďa jsou krom majitelů Kytary.cz také zakladatelé. O bezproblémový chod firmy, skladu a prodejen se spolu s nimi stará také ředitel Tomáš. Každá kapela potřebuje kvalitní management, a ten my díky těmto pánům máme.

Oddělení marketingu se stará o to, aby jakákoliv reklamní komunikace Kytary.cz byla v první řadě zábava. Stejně jako hudba sama. V marketingu vzniká spousta bláznivých i seriózních nápadů, se kterými se můžete setkat na webu, na sociálních sítích, na různých bannerech, v rádiu... Prostě všude, kde se s hudební komunitou rádi bavíme. Marketingu velí kytarista Filip.

HR

Personální oddělení má na starost vždy usměvavá Jana. Ta je v naší branži vlastně takovou ladičkou. Sama sice na nic nehraje, ale přitom umí každému zahrát na tu správnou notu tak, aby se v práci cítil dobře. Ladí celou firmu do naprosté pohody a stará se o vyhledávání i nábor nových kolegů a budoucích spoluhráčů.

IT

IT oddělení je jakési naše CMK neboli Centrální Mozek Kytar. Naši IT kolegové se starají o to, aby e-shop kytary fungoval spolehlivě, bezpečně a aby nepostrádal žádné technologické vychytávky, které se neustále posunují dopředu. IT šéfuje jeden z majitelů - kytarista Vláďa.