SPECIALISTA PODPORY ZÁKAZNÍKŮ S RUMUNŠTINOU - PRAHA

PROČ HLEDÁME NOVOU POSILU?

    Rosteme každým dnem a chceme v tom i nadále pokračovat. Za našimi úspěchy stojí nejen naši zákazníci, ale také naši kolegové. Za poslední roky jsme úspěšně expandovali do deseti států Evropy. V roce 2021 expandujeme do dalších třech zemí. Hledáme novou posilu na oddělení Péče o zákazníky, která nám s péčí o rumunské i české zákazníky pomůže. Jsme největší prodejce hudebních nástrojů, a i ty můžeš být jedním z nás. Staň se součástí našeho úspěchu, protože když pomůžeš růst ty nám, pomůžeme i my Tobě. :-)

JAKÝ BY MĚL BÝT NÁŠ BUDOUCÍ KOLEGA?

  • nebojí se mluvit
  • má již zkušenosti se zákaznickým servisem (front office/back office)
  • je hudebním nadšencem a aktivním muzikantem (orientuje se v hudebních nástrojích)
  • domluví se česky (abychom si nejenom všichni rozuměli, abys mohl pomoci i českým zákazníkům)
  • domluví se rumunsky (protože budeš mít na starosti naše zákazníky z Rumunska)
  • domluví se anglicky (protože se budeš starat i o naše anglicky mluvící zákazníky)
  • má zákazníka vždy na 1.místě

JAKÝ JE NÁŠ TÝM PÉČE O ZÁKAZNÍKY?

  • celý tým Péče o zákazníky má pod křídly "Kuba tým", tedy řídí ji zkušený šéf Kuba a koordinuje jí team leader Kuba
  • má 14 členů - 8 mužů a 6 žen
  • kope za jeden tým, má stejný cíl, a to spokojeného zákazníka
  • sedí v jedné kanceláří
  • miluje hudbu všeho druhu
  • nemusí znát na každou otázku odpověď, máme v kytarách spoustu odborníků, kteří i odbornou otázku rádi zodpoví

CO BY BYLA TVOJE HLAVNÍ ROLE?

  • aby každý zákazník znal odpověď na svou otázku
    • péče o naše české i rumunské zákazníky
    • komunikace se zákazníky přes e-mail, telefon, chat či Facebook
    • řešit podněty ze zpětné vazby od našich zákazníků
    • postarání se o naší pasivní zákaznickou linku (nejsme call centrum, nezvedáme jeden hovor za druhým :-))
    • o zákazníky se staráme PO-PÁ 10-19 (směny dle dohody, 9-17, 10-18, 11-19)

    CO TI NABÍZÍME MY?

    • skvělou partu, kterou spojuje láska k hudbě, humor
    • neformální atmosféru bez dresscodu (každou chvilku si tu hrajeme, zpíváme, smějeme)
    • nejsme korporát, všichni se tu známe, tykáme si
    • jazykové vzdělávání
    • možnost vzdělávání nejen v oblasti hudby
    • zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodin denně + pauza na oběd
    • stravenky v hodnotě 115 Kč/den
    • čerstvé ovoce a zeleninu každý den, v letních měsících každou středu zmrzliny
    • slevy na produkty, volné vstupenky na hudební akce
    • multisport kartičku, posilovnu přímo na pracovišti
    • firemní kavárnu přímo v centru všech hudebních nástrojů :-)
    • výbornou kávu, čaje, slevy na koláče a občerstvení
      • 3 sick days nebo po roce 5 týdnů dovolené
      • 2 dny home office týdně
      • dog-friendly prostředí
      • dárky po celý rok, nejen za věrnost, ale i k narozeninám, Vánocům
      • mnoho a mnoho dalších radostí!
      • skvělý tým!
      • nástup dle dohody
      • kanceláře přímo na naší nové prodejně v Modřanech (Mezi Vodami 23 Praha 4)

    Chceš i TY chodit do práce s radostí? Chceš mít skvělý tým? My tohle všechno v Kytarách máme. Staň se i TY členem naší Kytarácký rodiny. Protože když pomůžeš růst ty nám, pomůžeme růst i my TOBĚ! :-)

    Stav se na kafe, budeme se těšit :-).