Specialista nejhudebnější zákaznické linky (MAĎARŠTINA)

Proč hledáme:

  • rosteme a expandujeme na další zahraniční trhy, našim zákazníkům chceme dopřát kvalitu a servis v jejich rodném jazyce, proto hledáme další členku/dalšího člena do party oddělení péče o zákazníky

Koho hledáme:

  • profíka v oblasti telefonické a písemné komunikace v maďarštině a zároveň znalce oblasti hudebních nástrojů (i třeba jen částečně)

Jak vypadá náš pečující tým:

  • složený z 6 členů – překvapivě 5 mužů a 1 žena :)
  • věkový průměr 30 let
  • vede nás klidný a zkušený šéf Jarda
  • tvoříme stabilní, kvalitní a zapálený tým
  • o zákazníky se staráme ve všední dny od 9-20h a v sobotu od 10-17h (v sobotu se střídáme v držení služeb a pracujeme z domova)

O co se staráme:

  • cílem našeho snažení je, aby jakýkoli dotaz, který na nás zákazník vznese prostřednictvím e-mailu, telefonu, chatu či Facebooku, nezůstal nezodpovězený a zákazník byl vždy spokojený
  • zpracováváme desítky hovorů denně od zákazníků z Čech, Slovenska, Polska a Maďarska, kteří se informují na dostupnost zboží, termín doručení, potřebuji poradit s výběrem či si neví rady s objednávkou
  • aktivně řešíme podněty ze zpětné vazby od našich zákazníků, na kterou reagujeme velmi promptně (často je velmi mile překvapíme)
  • ke komunikaci se zákazníky využíváme interně vyvíjený CRM systém, takže máme přehled o všech dotazech a jejich stavu řešení
  • naše odbornost nemusí být vždy natolik hluboká, abychom uspokojili požadavky zákazníka. Pokud tato situace nastane, voláme na pomoc kolegy produktové manažery, kteří přidávají ruku k dílu a zákazníkovi podají potřebné informace.
  • pokud zákazník chce poradit s výběrem zboží po telefonu a zrealizujeme společně objednávku, jsme motivování dalším provizním systémem (ale i tak jsme spíše pasivní linka)

Co očekáváme:

  • maďarský jazyk na úrovni rodilého mluvčího (písemný i mluvený projev)
  • schopnost komunikace v češtině/slovenštině nebo znalost anglického jazyka podmínkou
  • zájem o oblast hudebních nástrojů (i kdyby jen určité kategorie) – zbytek doučíme
  • příjemné a korektní vystupování
  • ochotu pracovat v týmu, naučit se nové věci
  • přesnost, pečlivost, zodpovědnost – v naší práci je např. včasný příchod na pracoviště naprosto zásadní

Co nabízíme:

  • zaměstnání ve firmě, která není nemocná e-mailovou komunikací - všichni sedíme kousek od sebe, tak se spolu osobně bavíme a věci flexibilně řešíme
  • kvalitní tým s neformální atmosférou - kostýmky a obleky u nás neuvidíte
  • pozitivní a přátelskou atmosféru - každou chvíli tu někdo hraje na kytaru, brouká si, směje se
  • možnost se dále nejen profesně vzdělávat
  • zajímavé hudební i nehudební firemní benefity

Nástupní podmínky:

  • nástup možný IHNED
  • místo výkonu práce: Česká republika, Praha
  • náš pracovní den má jen 7,5 hodiny + pauza na oběd ;)